Poznaj Caterosystem

Jeżeli zamierzasz stworzyć swoją markę cateringu dietetycznego lub już teraz oferujesz catering dietetetyczny, ale chciałbyś to robić efektywniej – zachęcamy Cię do zapoznania się z Caterosystemem – kompleksową platformą dedykowaną firmom cateringu dietetycznego.

Platformę przygotowała spółka technologiczna IdoSell Shop (IAI), która od 15 lat rozwija oprogramowanie dla e-commerce, z którego korzysta obecnie ponad 6 000 e-sklepów w Polsce i za granicą.

Jakie funkcjonalności oferuje platforma?

Platforma zbudowana jest z sześciu modułów, do których dostęp jest poprzez wygodny w obsłudze i intuicyjny dashbord, ktory jednocześnie prezentuje bieżącą liczbę zamówień.

KREATOR DIET

Kompleksowy program dla dietetyka i zakładu produkcyjnego obejmujący w zakresie funkcji: tworzenie i bilansowanie jadłospisów, raporty na kuchnie przed i po obróbce termicznej, raporty dla pakowania, raporty dla zaopatrzenia. Program ma możliwość customizacji raportów wg oczekiwań cateringu.

SPRZEDAŻ

Moduł, który umożliwia łatwy dostęp do wszystkich zamówień, ich wprowadzanie, edycję, eksport.

KLIENCI

To moduł bogaty w liczne funkcje system CRM, który pozwala na dodawanie, edytowanie oraz eksportowanie i importowanie klientów, a także zmianę ich danych, w tym zarządzanie zgodami marketingowymi, adresami etc.

Konfiguracja oferty

Szeroki zakres opcji konfiguracji oferty umożliwia dowolne ustawienie atrybutów diety, także za pomocą niestandardowych parametrów – platforma pozwala dzięki temu na wprowadzanie do sprzedaży produktów innowacyjnych, wykraczających poza typowy sposób definiowania kategorii oraz niebędących dietą.

MODERACJA

Ten moduł pozwala na dowolne sterowanie elementami widocznymi na stronie. Należy podkreślić, że nie ma ograniczeń co do wymiaru wizualnego strony. Platforma IdoSell Shop jest na tyle rozbudowana, że w chwili obecnej zapewnia rozwój biznesu ponad 6 000 e-sklepów, z których każdy ma odmienną szatę graficzną. Jeśli chcesz zachować jednak swoją dotychczasową stronę www – jest to oczywiście możliwe.

Raporty i Finanse

To moduł, który umożliwia wszechstronny wgląd w dane o wynikach finansowych przedsiębiorstwa w przecięciach przez liczne wymiary, jak również w postaci zagregowanej. Ponadto, moduł umożliwia wdrożenie metodyki Total Quality Management (TQM – Zarządzanie przez Jakość) dzięki opomiarowaniu kluczowych procesów biznesowych w przedsiębiorstwie, a także prowadzenie wewnętrznej rachunkowości zarządczej
oraz dostarcza danych księgowych.

Marketing i Integracje

Ten moduł umożliwia prowadzenie działań marketingowych wobec klientów, począwszy
od pierwszych sekund pobytu na stronie aż do działań mających na celu opóźnienie churnu (odejścia klientów). Zapewnia obsługę partnerów B2B, influencerów oraz prowadzenie działań marketing automation. Liczne integracje z zewnętrznymi operatorami zapewniają maksymalne wykorzystania śladów cyfrowych zostawianych przez klientów podczas interakcji z marką.

Administracja

To moduł, który umożliwia pełną konfigurację sklepu oraz logistyki:

– zarządzanie użytkownikami-pracownikami
– zdefiniowanie zasad obsługi poszczególnych regionów (np. dopłaty w strefach podmiejskich)

– zarządzanie systemami płatności (możliwość podpięcia dowolnego operatora płatności) – ustawienia związane ze stroną www i domeną